Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Jak změnit výchozí e-mailovou aplikaci na iPhonu a iPadu

David Hořínek 1

iOS a iPadOS 14 nabízí nové možnosti. Kromě změny výchozího prohlížeče internetu (čtěte návod zde) můžete změnit také výchozí mailovou aplikaci.

Díky tomu můžete nastavit jako výchozí třeba Gmail. Pojďme se podívat, jak na to.

A proč byste to vlastně měli dělat? Pokud často pracujete s alternativními klienty, tak díky přenastavení výchozí aplikace se stane to, že kliknutí na e-mailovou adresu začne psát mail ve vámi vybrané aplikaci.

Postup je vlastně hrozně jednoduchý. Stačí nainstalovat novou e-mailovou aplikaci, kterou chcete používat místo výchozího mailu. A pak provést malé nastavení.

Pokud můžu doporučit, zkuste se podívat na následující aplikace:

Všechny ještě nemusí podporovat změnu výchozího e-mailového klienta. Ale to přijde v případném updatu, až to vývojáři stihnou. Aktuálně jsem otestoval třeba funkční Gmail nebo Spark.

Jak přepnout výchozího e-mailového klienta

Je to vlastně velice jednoduché:

  • Nainstalujte aplikaci (třeba Spark)
  • Běžte v iPhonu/iPadu do Nastavení
  • Vyhledejte nainstalovanou aplikaci (třeba Spark)
  • Klikněte na Výchozí mailovou aplikaci
  • Proveďte požadovanou změnu

A to je vše 🙂

Berte v potaz, že v iOS 14 a iPadOS 14 je chyba, která změní výchozí prohlížeč a výchozí mailovou aplikaci zpátky na Safari a Mail po restartu zařízení. Toto Apple určitě opraví v další verzi systému.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..