Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

Jak upravit stání, cvičení a pohybový cíl na Apple Watch

David Hořínek 0

Ve WatchOS 7 si můžeme konečně upravit nejen pohybový cíl, ale také kruhy cvičení a stání!

Úprava je velmi snadná. Podívejte se, jak na to.

Předně je třeba říct, že tuto novou možnost přináší watchOS 7, který lze nainstalovat na Apple Watch Series 3 a novější. Pokud máte starší verzi systému, spusťte aplikaci Watch a v sekci Obecné – Aktualizace softwaru spusťte instalaci watchOS 7.

Pokud vás zajímá, co vše je nového ve watchOS 7, přečtěte si tento článek.

Jakmile budete mít novou verzi nainstalovanou, spusťte na hodinkách aplikaci Aktivita a sjeďte úplně dolů, kde najdete tlačítko Změnit cíle.

Nyní můžete měnit pohybový cíl, který určitě množství kcal, které máte za den spálit:

Můžete také editovat cvičení, pokud vám standardních 30 minut nestačí, a za den chcete cvičit klidně dvakrát tolik:

Poslední možností je samozřejmě stání. Já budu 12 hodin snižovat na 10.

Když totiž nechám hodinky půl dne ležet na stole, pak nelze splnit cíl stání i přes udělaných 1200 kalorií a 180 minut cvičení. Ztráta dlouhotrvající série cvičení pak hodně mrzí. 🙂

Pokud vás zajímají nové Apple Watch Series 6, čtěte moje první dojmy v tomto článku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..